poniedziałek, 21 lutego 2011

Początek

Postanowiłam przejść na dietę 5 dni temu.. nie jest to długo ale na szczęście w moim przypadku faza uderzeniowa zdziałała cuda.
Na tym blogu postanowiłam zamieszczać przepisy znalezione w sieci, wypróbowane i zmodyfikowane przeze mnie.
Mam nadzieję, że się przydadzą i uda mi się udowodnić, że dieta Dukana to nie tylko wyrzeczenia ale też poznawanie nowych smaków i oczywiście, że Dukanowo znaczy pysznie !

Faza I uderzeniowa:
(Na podstawie książki Dr Dukana)
Faza ataku prowadzona za pomocą diety czysto proteinowej pozwala na efektowny start przynoszący niemal tak błyskawiczne rezultaty jak głodówka lub dieta oparta na proteinach w proszku, ale bez ich wad i niebezpieczeństw.

W tym okresie trwającym od jednego do pięciu dni możecie żywić się ośmioma kategoriami produktów wymienionych poniżej.
 

Z tych ośmiu kategorii możecie dowolnie wybierać to, na co macie ochotę, beż żadnych ograniczeń i o każdej porze dnia.
Wolno wam również te produkty dowolnie ze sobą łączyć.
Zasada jest zatem prosta i nie podlega dyskusji: wszystko , co jest wymienione na zamieszczonej poniżej liście jest całkowicie dozwolone, a to, czego na niej nie ma , jest zakazane, zapomnijcie o tym na razie , wiedząc, że w niedalekiej przyszłości pokarmy te wrócą do waszego jadłospisu :)


Lista produktów:

http://www.dieta-dukan.pl/tabela-fazy-pierwszej/
 Poza środkami wspomagającymi i ośmioma poprzednio opisanymi kategoriami, nie wolno wam jeść NIC INNEGO.
Produkty, które nie są wymienione na tej liście, są zabronione w fazie kuracji uderzeniowej.
Skoncentrujcie się na tym, co jest dozwolone i zapomnijcie o reszcie.
A ja postaram się przedstawić przepisy aby jedzenie nie stało się karą a przyjemnością!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz